Alla inlägg under februari 2007

Av Egoista - 27 februari 2007 08:17

Så irriterad på min älskling! Försöker bita ihop, inte låta det gå ut över andra. Och inte låta det gå ut över mig själv. Varför ska det vara så svårt att få företaget Hushållet AB att gå ihop?

Av Egoista - 25 februari 2007 21:40

nästa gång jag tycker att det alltid händer för mycket omkring mig, ska jag sätta mig ned och ta mig själv på allvar. Vad kan jag göra för att skapa mer lugn? Kan jag boka av något eller någon? Jag ska acceptera signalen för vad det är och inte börja grotta ner mig i "om det är lika mycket för alla" "vad är det för fel med mitt liv" eller "det är väl bara att rycka upp sig".Jag ska ta ett lungt andetag och acceptera att jag har fått en varningssignal.

Av Egoista - 23 februari 2007 10:45

Jag satt igårkväll och blev glad i hjärtat. Jag insåg att sorgen också har fört med sig bra saker. Jag har fått en helt annan djupare kontakt med några av mina vänner. Jag förstår att många bryr sig om mig. Jag har börjat få en än klarare bild av vem jag är och hur jag fungerar.jag är glad att jag lever

---

Av Egoista - 20 februari 2007 16:21

jag som varit så rädd för sorgens tsunami! Nu vet jag att jag är mitt uppe i den.Den ser bara inte ut som jag tänkt mig.

Av Egoista - 20 februari 2007 11:17

Jag har vikt dagen till att försöka ordna tankarna, känna känslorna, förstå vad som hänt. Det är jobbigt, ibland backar jag, börjar vattna blommor, sätter på en tvättmaskin, går runt runt innan jag sätter mig ner en gång till och försöker komma igenom det. Få ned det på papper.

Av Egoista - 20 februari 2007 08:22

Sitter och lyssnar på P1 och blir ilsk. Annika Dahlström sitter och argumenterar för att mammor är bättre föräldrar än mån, till och med att pappor skulle vara skadliga för små barn, inte kunna hålla i dem tillräckligt varsamt etc. Det är otäckt att en forskare går ut med ett sådant budskap. Man frågar sig också varför?

Av Egoista - 18 februari 2007 16:55

Så. Nu tog stubinen slut igen och jag skällde på min älskade som blev jätteledsen. Hur ska jag bära mig åt för att h*n ska förstå vad som är viktigt för mig?Hur ska jag bära mig åt för att inte implodera varje gång jag exploderar?Jag önskar att det vore lättare att leva hemma

Presentation

Omröstning

hur många böcker läser du per år
 inte mer än en bok om året. om ens det
 1-5
 5-10
 10-20
 20-60
 60-100
 >100

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards